Friday, July 6, 2012

ohmy DooDle #1


guys , nie 1st doodle aku try buad guna photoshop . aku amek masa sehari suntuk taw nak siapkan.. tp hasilnya =_________=" burok kan? okei , sila gelak >.<

even though it is a little bit awkward , but it sokey lahh.. im statisfied. hahahaa ( sedapkan hati sendiriiii ) . tak pe, aku akan try buad lagi shantek lepas nie.. ngeeeeeeeeeee~ 

sekurang-kurangnya aku nak pandai lah sikit-sikit guna photoshop tuh , aku belajar dari hafizzy , banyak tutor yg membantu.. mungkin satu hari nanti aku akan mahir superbbb macam cik scya . ( mnta tlg dia ajar pon okei gak :D )

5 comments:

Ezy Chiaki said...

comel..
=)

Boni JLL3 said...

hehehe..comel2..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Comel..dah ok dah tu..^^

Yousof said...

Boleh tahan comel la.. Kalau muka tu kasi warna kulit rasanya dah cukup dah.. ;)

*header tu sangat cantik!

Siti Arfah said...

comey je doodle tu. :) . Bkn seng kn nk edit gna photoshop tu. ^^