Thursday, July 5, 2012

anneyoung :)



welcome back!!!!!!!!!!!!!!! welcome back to me myself , for what? welcome back to dunyablogies. har3 . ntah pape ntah aku nie. ngee~ setelah sekian lama menghilangkan diri , aku ingat aku akan tenggelam dan tak kan timbul-timbul lagi dalam dunia blog nie. ouh tidak, aku kembali akhirnya :) ada yang rindu aku tak ? i mean blog aku ? takde? okei . sob3

sorry~ i'm quite busy since masuk usm nie , kalah menteri ( poyoooooooo minah nie. ahaa ) . hujung minggu aku pon bagaikan tiada kerana terlalu busy dengan macam-macam hal . hoho. kehidupan aku sebagai mahasiswa usm , banyak cabaran dan dugaannya , walaupun baru setahun . tapi cepat gak masa berlalu kan , rasanya macam baru ja hari tuh masuk U and banyak benda yang aku buta tentang kehidupan mahasiswa . ingat senang , konon bebas dari ibu bapa , HAHA . bukan mudah rupanya . hm , pejam celik dah setahun berlalu , and next sidang aku da ad junior. oyeaaaaaaaaaaaaaaaah ! boleh buli nie . ngeh3 . gurau je :p

btw ,  guys yang tunggu result sama ad result tawaran smbung degree or tgu result pointer , GOODLUCK yaw ! sama-sama lah kita doakan agar kita mendapat keputusan yang baek.. aminnn~ :)

4 comments:

Princess Feyqa said...

bila masuk zaman uni busy dia mmg semacam je hehe

nur farahin binti sulaiman said...

gud luck juga.. lama menyepi tp blog still chumel lgi..=)

Asrul "iLham" Sany said...

sy rindu zaman busy studi dulu... :D

NasQ said...

hai... salam perkenalan...