Friday, August 5, 2011







Assalamualaikum

buat julung-julung kali nya . aku , tuan blog ini mengishktiharkan , bahawasanya , blog ini sudah ada banner . weeeeeeeeeeeeeeeeee~





ini lah dia banner aku . simple jer . oh yer , sebenarnya , Mr.A yg buatkan tuk aku . hehehe . terima kasih awk ! 




dan , beberapa banner telah aku ambil sebagai pertukaran . hee . harap mereka pon sudi lah ambil banner aku yang tak seberapa nie :p


sambil-sambil cari banner , jop terjah mereka sekali :)

















Cara Terbaik Untuk Berkongsi..Arm'z Story



Photobucket




p/s ; jop la tuka banner gn aku . sudi2 kan lah yer . heeeeeeeeeeeeee :D





17 comments:

ABU said...

aku tak de bander lagi..buatkan bahhhh...

ABU said...

Bander??? apakah..hahaha
*banner...

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Comelnye Banner tu.. ^_^

Ku Azhar said...

Banner!! Banner!! ku xde lg T_T

Far8 budak baik said...

aku nk buat banner jugak ln nnti..
pastu kita tukar2 k..
=)

Far8 budak baik said...

simple je kau punye..
tapi seyes comel lahh..
aku suka..hehe

Syazwan Che Deraman said...

nak banner :(

ORLANDO AHMAD said...

makin maju skang ni ye

Prince Halilintar said...

cuternye banner tue..=)

apik pehe said...

hehehe..maju kehadapan lagi..nanti apik tukar ek..mekasih tau

syrupmasin said...

ohoii comel je banner tuh..

Cik Bell said...

bell takde banner lagi.huhu..

btw..simple..ringkas dan kemas banner anda ;)

Arm'z said...

jom tukar banner....

tiefazatie said...

tahniah2..hihi

syakey said...

selama 4tahun ada blog tak penah ada banner T__T

huhuh

alif haris said...

comel banner tu :) ehehe

HudaJihah said...

Cute sesangat banner tuh.. Jom tukar banner. Amik kat blog saya tau.
http://www.cheah0jihah.blogspot.com/