Wednesday, April 14, 2010

♥lily syg kamo♥

...kawan sampai mati bila-bila...
jejaka tampan bergaya nie sape? ( geli lak aku tulis cmnie )
nme dye zainul amar zholkhornain
nper aku letak sahabat?
dye mmg kekasih aty aku 
tp dye gak sahabat sejati aku :)
dye poyoz! n aku ske kco dye
tu yg dye pegang pedang parang 
konon nk tkut kn aku 
ade aku kisah?!! 






siti balqis..
ni identical fraternal twinx aku
yang salu wt aku gelak smpai pecah perot
aku salu men lari2 gn dye
salu bersilat gn dye
n dye salu agkat aku.. ( mentang2 aku ringan )
tp tu sume kisah lme
sejak dye pndah aku jrg fight2 gn dye
just interact kt internet n msej..huu~






mat tambhi! hahaha..
muhammad sofhan.dak indie yg ng berusaha untuk band dye
dye ske usik aku n kne kn aku
yg aku ske bler dye ketawa tu
mmg ssh na suh dye berenti
n dye ni mat jiwang bijak berpuitis
ceyh..! bese lar budak music an
mmg lar minat reka lagu an..








my little sis yg tembam..
tembam kn? lau kt depan2 nie da lme aku tarik2 pipi dye
hahaa..geram!!
nme dye nur farah izzati ( akk uat khas tuk adik )
haa.. dye nie dak cyber. 
kenalan kt gafimmers..msg2 giler kn akim
tp dye sentiasa ngalah utk akk nyer nie.ahak!
hope 1 day dpt la jpe cik.fara nie :)





haaa! ni machu aku.. 
nme dye mas reenatul saadah
duk dkt2 gn uma ak jer
salu dye dtg uma aku..tidow cni..
kami salu giler2 bler da jpe
patu wat hawt  hot gossip lak..
hahaa..mereng kami mereng
sore kitorang lam fown da la sme
abes kitorg kje kn spe yg col kami 
nga3..hampeh!





♥♥ love my besties so much ♥♥

2 comments:

tikosh said...

uh!! ko letak pic ak mekup nie? uh no!sham naek nnt. kekekee :ppp

lilypelangi said...

hahaa.. poyozz lak ko..
hampeh!