Sunday, July 6, 2014

This is the end....

Assalamualaikum

This is the end....

After three years i've finally finished my study at USM. InsyaAllah this september will be my graduation day. Banyak perkara yang aku belajar sepanjang aku berada kat sana. Meskipun aku bachelor degree in Chemistry, tak bermakna aku hanya belajar tentang organic chem, physical chem, analytic chem, bla bla bla and so on, tapi banyak lagi perkara yang aku dapat jadikan pelajaran tak kiralah belajar secara formal ataupun informal. Kat USM ni banyak sangat aktiviti yang korang boleh join sampai korang takde masa nak study. ahh, itu bukan alasan untuk tak study, haaha. Dengan join aktiviti-aktiviti yang ada, secara tak langsung boleh ajar diri kita untuk pandai mengatur masa, pandai berinteraksi dengan orang lain dan sabar dalam menghadapi apa pun masalah. Antara kenangan yang mungkin tak aku lupakan, bila aku dapat buat persembahan main keyboard masa Chem Nite, aku dapat ko-k archery dan aku dapat pengalaman jadi presiden anak negeri selangor,hahaa. These kind of experiences you never bought it unless throught it yourself. Thanx to all my friends yang pernah hadir dalam hidup aku di USM. yang dijadikan pelajaran dan pengajaran. semuanya memberi makna dalam hidup aku dan mengajar aku untuk menjadi lebih dewasa. Kepada family tercinta juga, thanx for your doa and supporting. Allah sahaja yang dapat membalas jasa kalian. :)


*InsyaAllah jumpa lagi time convo! ^________^

1 comment: