Sunday, June 1, 2014

Final Sem Akhir !

Assalamualaikum

Are you ready......? 

Study week sem akhir bermula! 

Sem ni aku just ada dua paper, so hope i can do my best for these two subject.but but but, aku ada viva early in July nanti. hahahahha *tetibe* InsyaAllah sem ni sem terakhir aku bergelar pelajar degree, sem terakhir juga aku menduduki peperiksaan sebagai seorang pelajar. After this onward, aku akan masuk ke dunia pekerjaan pula insyaAllah. Further study? hmmmmmmmmmm, belum lagi kot, mungkin satu hari nanti insyaAllah ada rezki and masa baru lah sambung study. Dah lah, orang baru nak aktif balek blog tak patut rasanya nak tulis entri panjang2.. HaHa. Cehh,, padahal aku takde idea. heeeeeee. Ayat pon tunggang langgang sebab dah jarang update ! Hoho. Okay, to all my friends tak kisah lah course apa, uni mana, sem berapa pon korang, Bittaufiq Wannajah ! Semoga dipermudahkan menjawab peperiksaan. 

Usaha + Doa + Tawakal = Kejayaan (insyaAllah)

1 comment:

ZNJ World said...

Gd luck n all the best!!! ^_^