Monday, September 5, 2011

assalamualaikum .

firstly , aku nak ucapkan selamat hari raya maaf zahir dan batin kat rakan-rakan blogger . maaf sangat sangat atas kelewatan mengucapkan selamat dan aku bercuti berblogging seberapa seketika . bukan aku malas or aku dah jemu nak berblog nie , cuma mud aku sejak semenjak nie tak berapa baek . mungkin aku terlalu resah memikirkan tentang kehidupan aku selepas ini di negeri orang .
esok, 9-5-11 : aku akan memulakan perjalanan ku pada waktu pagi bergerak menuju ke penang . tapi mungkin  kami akan singgah ke Lumut , nak beraya rumah kawan lama parents aku . then , terus la gerak ke penang . teruja? mungkin ada la sikit saki baki perasaan tu , tapi aku lebih merasa takut . tahu takut tak? takut! cuak! siesly , rase agak berat hati ni . tapi apakan daya . aku mesti kuatkan semangat untuk lebih bersedia menghadapi apa jua kemungkinan . aku nak pergi sane pon sebab aku nak menuntut ilmu . aku nak menuntut ilmu sebab aku nak berjaya . aku nak berjaya pon sebab aku nak tolong family aku . paling penting , aku buat semua ni kerana ALLAH . berjihad ke jalan-Nya !
korang doakan perjalanan aku bersama selamat ye . mungkin lepas nie aku akan jarang berblogging , tapi aku akn cuba curikkkkkkkkkkkkkkkkkkk masa sikit untuk berbw k ?

jangan lupakan aku taw! sayang korang! (:

10 comments:

muhamad hanif said...

yoyoyo.


chilllah. Takda pape punya =)

apik pehe said...

hehehe..takder hal laahhh...

Prince Halilintar said...

jgn risau masih lagi di dlm malaysia tu pergi menuntut ilmu...selagi ade peluang bljr la setinggi mgkin ye..

teha said...

amin :)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Semoga selamat semuanye..

Good Luck.. ^_^

anismelon said...

good luck di sana..jgn sedey sedey..:)

Asrul "iLham" Sany said...

gud luck,. berusahalah!!!

;D

zulhilmi.tempoyak said...

mcm tu la kn...


rya kat penang x dtg rumah...huhu

M Fizan said...

eh2.. ayat kita sama lar..hehe.. keep blogging.. curik masa jangan tak curik.. good luck there :D

izzad b* said...

selamat hari raya