Thursday, August 25, 2011

amalkan pon ok..


Lgkah2 keselamatan ketika pulang berhari raya dari dimasuki pencuri:

1)cat rumah anda iras2 warna balai polis. pencuri x akan curi kat balai polis.kalo boleh masukkan signboard skali.

2)rumah teres, biarkan lalang tumbuh paras leher mcm kat Broga Hill. malah letakkan perabot2 rosak kat luar rumah berselerak mcm rumah hantu.


3)bela haiwan berbisa seperti ular tedung, anaconda, harimau, singa,dan ikan jaws disekitar rumah anda. biar mati berbuih perompak tu.

4)letak notis, Rumah Untuk Dijual. pencuri pun malas nk masuk rumah kosong2 n.



16 comments:

deeyamorten said...

fuiyooo... tips berguna ni. hahahaha

sergeant keroro said...

haha, nanti tuan punya rumah pon takut nak masuk :P

sara zainol said...

nasihat yg berguna :)

muhamad hanif said...

amboi,

kalu dah perabut usang mcm rumah antu, sedara pun taknak masuk.

ShErA said...

hahaha... tips no 3 tu jangan kata pencuri... pemilik rumah pun tak jadi nak masuk... hehe

Prince Halilintar said...

tu bkn jer pencuri xnak masuk situ..tuan rumah pon tak ingin nk masuk..silap2 masuk2 xboley keluar dari rmh tu..puaka..hahaha:p

LiLy @ MumMyQiStInA said...

hehe..tips berguna ni.. ^_^

Pesona Algebra said...

excellence!
Camat ari raya ye awak ..

bunbun said...

hahaha1 agakla berguna XD nk trylah!

anismelon said...

hahaha..idea yg bagus nie..weee

pssstt..kad toh na amik amik la..mmg wat tok blogger pon..jemput amik..:)

Far8 budak baik said...

klo cam tu aku
nk bela gorila lahhh..
hahahahahah!
entry sengal..
penat aku gelak..
agagaga

Eazy Izzuddin said...

fuh!
i'll try lah tips ni...
xD

nur farahin binti sulaiman said...

hehehe.. lawak la intan..=)

YOUsoF said...

Aku pilih no. 4 je lah.. (itupun setelah 3 kat atas tu puas dicuba).. ;D

apik pehe said...

aminnn..arap2 takder saper yg masok jap lagi..hehehe

fuji_92 said...

sape yg berani wat tip2 ni..Tabik la wei!!!