Sunday, July 3, 2011

my 1st contest FB :)

wahai rakan-rakan bloggerizzz sekalian . heeee . maap la aku amek MC sehari cuti dari blogwalking . bukan aku malas tapi aku agak busy sedikit . masa terlalu cepat meninggalkan aku kebelakang . aku lari selaju yang mungkin untuk kejar . tapi masih tertinggal . adehh . okei . aku nak bagi tahu sesuatu kat korang nie . jeng jeng jeng~ aku ada join contest kt FB for the 1st time . weeeeeeeeeeeeeeeeeeee~ agak teruja ye di situ . ahaa . aku join


Ahmad Syarafi & Aiman Azizan | Photography's Photos - Contest


sebab itu lah aku busy . busy mempromosikan gambar aku . heeee . aku bukan la desperate gilerrrrr nak menang . just aku suka nak suruh orang like2 gambar aku tu . ramai lagi pesaing yang hebad taw . tapi kalau dah rezeki aku nak menang tak salah kan ? aku da usaha kaaaaan :)

aku jugak nak amek kesempatan yang ada untuk mempromosikan gambar aku kat sini . aku hope sangat korang ley tolong like kan . nanti aku blanja la aiskim sorang satu bila kita jumpa nanti . insyaAllah la . hek .
tolong ye kalau sudi . cara nye senang jer . mula-mula like page diorang tu kt sni   then korang tolong la like gambar aku eyh :)

klik jer gambar bawah nie :


thanx juga kepada apik dan reyn sebab jadi orang yang terawal like  ^___________^


19 comments:

amirul.fareast512 said...

hah ? tolongg!!! tak prcaya yg saya antara yg terawal !!! molla molla molla ... ~

bunbun said...

heee dah tolong like.















nak gegula sebijik:P

apik pehe said...

hehehe,..apik dah!!

lilypelangi said...

amirul : hahaa . memang kira awl la . hari pertama da like :p

lilypelangi said...

bunbun : awk pon da like ? maceh~~ :)

lilypelangi said...

apik : ye2 . apik da like :D

kyoshi_sousuke said...

sape2 kat sini minat movie spy kids?? spy kids 4 nk kuar wyg taun ni..tgk kita tgk trailernyaa..hehe

Fyqa said...

weee

wish luck !

muhamad hanif said...

wooo..

LIKE.LIKE ;)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

good Luck ye..
Nnt sis LIKE.. ;)

amna said...

GOODLUCK!!
ok, i'll like u then ^^

myhatiku said...

good luck dear :)
Lelaki Johor baik?

apik pehe said...

yeah2....hehe..nk cekelat

Ain Nadiah said...

good luck ^^

lilypelangi said...

thanx semua ^________^

lilypelangi said...

apik pehe : suka coklat pe?

amir aizat said...

goodluck ya allz! hehe

apik pehe said...

suke cekelat cadburry..kalo nk bagi ferari porche(ferraro rocher) pon boleh..hehehe

Hans said...

good luck untuk kamu
moga menang :-)

Juvana Episod 11