Friday, June 24, 2011

aku tahu !

aku tahu dan aku sedar . . korang semua tahu ? kalau korang tak tahu aku bagi tahu .

sebenarnya . .

" dragon ball ada tujuh biji semuanya "

hehehehehehe . lawak tak ?? err . cam tak jer . okei . stop talking nonsense !



er , berbalek kepada tajuk entri . aku tahu ! hee . aku tahu sekarang nie trafik blog aku jatuh dan jatuh dan jatuh lagi . sebab aku da jarang update blog ( macam la sebelum nie selalu sangat ) dan aku kurang blogwalking . bukan bukan bukan kerana aku malas . tapi sekarang ni aku busy sikit . aku da mula kerja da . aku bekerja sementara di kedai miss.rynn a.k.a makchu aku . hee . kerjanya start dari pukul 5.30 sampai 11.30 . lebih kurang la . korang mesti pelik kan , banyak lagi masa tapi kenapa aku tak layan blog nie . sejak seminggu nie , pada siang hari ada jer benda yang menghalang aku nak layan blog . contohnya , hangout , member lama datang rumah , ribut petir , dan blackout . so , sebab tu aku da kurang layan . kepada blog-blog yang aku da lama tak singgah tu . harap bersabar yer . jangan marah aku pulak . insyaAllah akanku balas kunjungan kalian .

ada gaya tak ? hehe

credit to miss.reyn :)

20 inggit . . . 20 inggit . . . 20 inggit  . . . hehe .ley lar buat jajan sendiri . kalau ada duet sendiri best . betul tak ? ye la . nak beli pape pon senang . ta yah nak perah otak pikir ayat manis nak minta duet mak ayah  . heee .
ouh yer , aku harap aku tak lambat nak ucapkan terima kasih kat 
.
.
.
.
.
.
.
abu bakar ella

terima kasih banyak banyak banyak atas award nie . hee . da lama da abu bagi tapi sekarang baru kesempatan nak ucap terima kasih . jangan marah yer , hoho . 




ok next , aku nak promote blog nazif and apik pehe . hehehe

» à ĢüŸ FřŌm MäŘş «
saje nak ikut dia promote :D


Apik Pehe
budak rajin komen banyak kali ! hehehe

jom terjah mereka ! :)



berjaya pon update sambil sarapan capati , roti telur , telur separuh masak dan milo ! wee~


12 comments:

KuNanGKuNanG said...

keje pe dik?kat gambar tu xnampak la..ada keje kosong x...?he3

lilypelangi said...

hehe . kerja kedai makan kak .
ada jer kosong . mai la :DD

M Fizan said...

uih.. lily promote lar.. hihi.. jeng jeng jeng.. tenkiu2.. keje leklok.. keep blogging :)

Addin said...

hee bole la nak apply ;)

lilypelangi said...

m fizan : hihihi . same2 :D

insyaAllah akn kembali aktif seperti sebelumnya . hoho

lilypelangi said...

addin : nak apply kerja jugak ke? ley jer . hehe

Abu Bagi said...

hahaha oh baru dapat award tu tak pe.. terima kasih sbb sudi terima..:)

Unknown said...

hehehe..tau takper..kalo duit sendiri tu rasa puas..hehhee..

mekasih sebab promote..hehehe

lilypelangi said...

ABU : terima kasih sbb bg . . hehe

lilypelangi said...

apik pehe : memang puas sgt gn duet sndri . takde la nyusahkan orang lain. heee . sje nak promote apik :D

Mr Muhammad Amirulfaiz Bin Mohd Nasir said...

huahua vitagen tu sedap ;) dream high!

lilypelangi said...

vitagen free memang sedap :D

love kim soo hyun !! hee