Tuesday, May 17, 2011

penantian satu penyiksaan !

bangun pagi tengok jam . terus bangun capai tuala and cepat-cepat pergi mandi . kalau nak diikutkan plan sebenar , aku nak keluar menghilangkan tension sepanjang hari ini . tapi alangkah sedihnya bila ibu tersayang tak bagi aku keluar . ala ibu , bukan kua dengan sape-sape pom , dengan abg je pom la . ta kan itu pon ta bagi . huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! nanges jap . sob3 . ( cam budak-budak je aku nie nangis bila ta dapat keluar hehe ). yela ibu , adik tak kluar . uhuk . tempah abg big apple je la . itu je yang mampu . itu pon lau abg aku ingat nak belikan . huu~

aku nk sangat ikut abg aku keluar sebab hati ini tak keruan sebenarnya . menantikan jam 12 malam ini . result matrix akan dikeluarkan pada 18mei . takut gila . cuak !! pengsan jap . zzzz . eyh , pang2 lempang pipi . aduih ! sakit-sakit . penantian satu penyiksaan . memang siksa kan bila kita menunggu sesuatu yang menuntukan masa depan kita . aku cuba lupakn sementara waktu pasal result , tapi hanya mampu sekejap jer . seminit lua , sejam memikir . ishk , sampai hilang selera makan aku bila pikirkan result nak keluar . aku takut aku ta kuat , aku takut aku ta tabah . eyh2 , ape la aku nie , ade ke patut aku pikir macam tu . hm ,aku kena bersedia menerima apa jua keputusannya . Ya Allah , tabahkanlah aku dengan ketentuan-MU . .



8 comments:

Fathiah Hamim said...

takpe. sabar2. insyaAllah dapat! :)

BezBuddy said...

jgn risau sgt..insyaAllah ade rezki utk awk k..cheer up baby!

nasri said...

hehe..pape pun gudluck ea with ur result.. dak2 matrik pndai2.. so, it should be no prob la kn..hehe~

lilypelangi said...

fathiah : ng bersabar la nie . huhu

lilypelangi said...

buddy : sy akn cuba cheer n lupakn psal result :p

lilypelangi said...

nasri : alaa , budak2 matrix mmg pndai2 , tp sy bese2 je la . hoho

Izyana Jasmay said...

Shaaaa all the ebst. Comngrats for yur resultt :)

lilypelangi said...

huhu . thanx yana . yana pom cograts!