Wednesday, January 22, 2014

Happy Born Day : sweet 22 !

Assalamualaikum

Alhamdulillah bersyukur ke hadrat Ilahi dengan limpah kurnia-Nya masih lagi memberi peluang untuk jari jemariku terus bermain-main atas papan kekunci ni. Paling penting Allah telah memberi peluang sekali lagi untuk meraikan hari jadi yang ke-22. First time dalam hidup aku time birthday aku, aku tak bersama umi dah abah. Allah, hanya Engkau yang tahu betapa apa yang aku rasa. Berikanlah aku kekuatan. But, Alhamdulillah skali lagi sebab berjaya lalui hari ni. Semua kerana Allah ^______^

Walaupun terpaksa menghabiskan lebih banyak masa dalam lab hari ni. Sambut hari jadi dengan kerja-kerja FYP yang sememangnya macam tak pernah abes. HAHA. Perkara yg buat aku happy pada hari jadi ni bila dapat sembang dengan semua ahli keluarga. Dapat borak dengan umi, abah, ijad dan abg fad. Dan, semua janji nak bagi aku adiah. yeayy!! hehehhehehehe. Thanx juga kepada kawan-kawan lain yang wish beday aku hari ni. Terima kasih.....

Umie
Firah
Arief
Iffi
'Ain
Zamil
Iman
Zuhair
Zaki
Atiq
Pika
Hasliza
Balqis
Azlina
Farah
"abah" 'Ain
Tiha
Azmi
Abg Arepis
Taufiq
Abg Dan
Faraha

.....dan semua lah! (mana yang tak sebut nama soryy.hee)


Media preview

#cakeformybirthday :)

1 comment:

NinaAz said...

Muda lagiii nii. Happy besday dik ;)