Wednesday, October 26, 2011

kini kembali setelah sekian menyepi..

assalamualaikum..

uhuk.uhukk.. berhabuk da page aku ni rupanya. dah bersawang sana sini . jari jemari pon dah kurang kelancarannya menari di atas keyboard . segala idea semakin surut untuk dikongsi . skill yang ada semakin tumpul dan perlu di asah kembali . okei , cukup setakat ini mukadimmah aku yang tak seberapa nie kan~ firstly , aku nak minta maap la sebab dah lama tak update blog and tak blog walking . agak-agak ad orang rindu aku tak ?? hhoho . siapalah diri ini untuk dikenang .. ceh ! melalut lak aku sorang-sorang malam nie . okei , back to the point , since aku masuk U , aku tak sempat lagi nak curi masa tuk update blog . masa terlalu mencemburui aku untuk berblogging . huh . aku dalam masa sebulan ni masih tercari-cari lagi identiti diri aku , aku masih kena belajar adapt dengan cara belajar kat U . so , ambil masa skit la . kalau nak cerita pasal asignment , hm , memang frust la , seminggu kat U jer dah dapat banyak asignment. aih~ sabar je la .

pejam celik , dah sebulan lebih aku kat penang . pengalaman ? hm , masih belum banyak lagi . yang aku pasti , penang tu panas skit kalau nak dibandingkan dekat selangor . biasalah , kawasan pulau kan . USM ? universiti dalam taman . moto , KAMI MEMIMPIN . usm nie tak lah besar mana pon , kecik jer . orang-orang yang tertentu je boleh bawak kenderaan . lagi pon , usm nie pegang konsep menjamin kelestarian hari esok . so , banyak lah aktiviti yang dijalankan berkait rapat dengan "lestari" nie . contohnya , kena naek basikal , untuk kurangkan penggunaan bermoto . paling penting , kalau datang usm , memang jarang nampak tong sampah . pihak U nak didik pelajar untuk buang sampah sendiri kt tempat sendiri . grr . tape la , yang penting , alhamdulillah , aku bahagia kat sana . kawan-kawan semua pon baek-baek . senior pon tak la sombong . study aku ? still okei lah buat masa sekarang ni dan harap aku dapat la go-on dengan kos yang aku pilih nie .
korang doakan la yang terbaek untuk aku ya (:


rindu nak blogwalking cam dulu ! T.T

gambar-gambar time kena pimpin siswa kat D'pucak Bris (:





 abg senior yang sgt aku hormati :)

ini rumate yang aku sayang !

8 comments:

amna said...

wah, syukur..
tampak gembira kt sana. jaga diri yer!

Abu Bagi said...

ooo kat usm rupanya.. patut la lama tak nampak.. ingtkan dah bersara diri drpd dunia blog hahahaha

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Apa khabar Lily?..
Lama tak jenguk sini..
Moga sukses selalu ya..^_^

dhuapatah said...

bris lake resort! oh! tempat yg sgtt besh!!

No One said...

yeehaa . usm dgn caranya . hehe , anyway , good luck di usm :D
hope kita boleh terserempak . ehe . tegur2 la kalau jumpa tau . ngeee~ :D

Prince Halilintar said...

prince pula start sibuk je ni...kene kasi settle keje yg byk ni..apepon slmt kembali dan hepy berblog..=)

semutsengal said...

WOOOOOO,

hepi eh sekarang ! baguslah kankankn.


aku tumpang gembira tauu.

Unknown said...

hehehe..sonok nyer zaman universiti...