Monday, September 26, 2011





LEMBU: Hai anjing, apa habaq? Macam ada yg tak kena je?
ANJING: Aku tengah tension nih. Mau je aku gigit manusia tadi
LEMBU : Eh? kenapa? \
ANJING: Aku lalu tepi 2 orang manusia lelaki dan perempuan yang sedang berkepit. Tetiba si lelaki terperanja t dan terus melompat dan berkata "Hoi anjing! pergi jauh-jauh, najis!".
LEMBU: Ya, lah. Ko kan haram. Najis tahap berat bagi manusia. Biasalah tu..
ANJING: Kalau aku najis sekali pon, kalau dia tersentuh aku, boleh disamak Yang dia sentuh dan raba-raba awek dia tu apa? Boleh ke nak samak dosa?
LEMBU: Betul tu. Memegang wanita yg bukan mahramnya tanpa ikatan yg sah, lebih dahsyat kenajisann ya daripada memegang ko anjing, malah tak boleh suci sekalipun disamak.




4 comments:

Prince Halilintar said...

prince setuju!!

apik pehe said...

huhu.sokong

nur farahin binti sulaiman said...

lembu n anjing pon tahu..
caya la..=)

SNABAW said...

betik !
anjing n lembu pun tau . hehehe .
sokong ! :P