Tuesday, August 16, 2011

task 2 : tamama task

assalamualaikum



ciri ciri pasangan pilihan saya.. hm , aku tak lah memilih sangat . tapi sebolehnya aku nak la pasangan aku tu...


1) ada wang ( kalau tak camne nak kawen kan )


2) paling tidak dia tu bakal pewaris harta pusaka keluarga . ahaa


3) dia mesti seorang yang tinggi ( paling tidak tinggi cam akim )

( ouh ! nak pengsan aku tgk akim . hehe )

4) kalau rendah pon , biar rendah cam harry potter . hehe

5) dia mesti pandai buat lawak tak pon pandai pujuk . hehe 

6) aku TAK NAK orang yg ada mucsle ! tolong paham~
sebab? aku tak tak tak tak tak tak tak tak tak tak minat . itu jer . huhu


okei , itu jer ciri lelaki pilihan aku secara fizikal . agak-agak mereka tu semua nak aku tak? heeee . kan aku dah gtaw , aku tak la memilih sangat . apa yang ada cukup . yang penting kuat iman sebab ley bimbing aku yang sesat tak jumpa jalan balek rumah . dan , dia mestilah hormat orang tua dan sayangkan aku apa adanya . . . 

sebenarnya aku dah dpt pon lelaki pilihan aku . lalalalalala . hope hubungan kami kekal la . doakan ye . kami plan nak kawen 5 tahun lagi . HAHA . gatai gatai gatai ! 

siapa dia ? tadaaa~~~

sukasuki gilakcoustar[single rider] by Yok Yok



done ;)


*psttt ! walaupon doodle aku tak cntik tapi cik bunbun ada minta buatkan satu . so , ini tuk dia :)



14 comments:

bunbun said...

wuhoooooo! peace yaaaaaaww! hahaahah. mekasih dear :)


p/s: kawen nnti jgn lupe jemput kakakakah XD

Far8 budak baik said...

perghhhh jiwang sihhhhh
boleh tak nk pengsan kat sini..
ahahahaha
lawa lah doodle tu..
cayalahhh

muhamad hanif said...

untunglah ada pakwe..kawen esok jgn lupa kad yaa..

syrupmasin said...

pewitt..err..bile nk kawen nih..lapar nasik minyak lah :D

alif haris said...

wah wah .. dah plan nk kawen tu :D hehe

LiLy @ MumMyQiStInA said...

moga hubungan korang kekal selamanye.. ;)

miZz_nizZ said...

hehe..moga plihan skang ade smua ciri2 ni=)

cunndaa said...

cumel...

Syakir Rahman said...

harry potter lg tgi dr akim..hahaha

SITI NOORNADIYANA said...

sape kate doodle tu tak cantik. cantik lah. heee... ^^

amna said...

muscular ? hehehe..

wan azie said...

wahhh...kita doakan terbaek u awk ^_^

eintan nurfuzie said...

NAK DOMAIN GAK YEK..HEHEH..T CIK EN GTAW YEK KLU DH JUMPA YG SESWEI

Pesona Algebra said...

Saya materialistik...awak?hahaha