Thursday, August 11, 2011

best guna duet sendiri :D

assalamualaikum

Dulu...



kini...





nampak tak perbezaannya ? hahaha . terasa poyo lak . heeeeeeeeeeee . sebenarnya , aku nak tunjuk spek baru aku . hehe . tak la mahal mna pon . simple2 je pon design nye . tapi aku puas hati sebab aku beli dengan hasil kerja aku sendiri . beli dengan duet gaji sendiri . best !


psst ; comel tak aku dengan kacamata baru nie :p

p/s : farid ! aku da update . wekkkkkkkkkkkkkk ! haha

23 comments:

Princess Feyqa said...

wah dah buat spek bru..cute2 !
fyqa belum buat lagi huhu dh setaon lbh tak tukar

mary ann ;) said...

Waaaa..lawa spek
Best bila dah blh pegang duit sndiri nie kan...blh beli brg yg kita nak

mr.syazwan said...

pakai contact lense ler lg omey kot

=_=

Bitter said...

whoaa..beli cermin mata dgn duit sendiri?? worth it kot..hihi :)

syafiqakarim said...

huhu..spek baru cantekk

Far8 budak baik said...

terharu aku bace..
nape deli ngan duit sendiri..
lain kali bodek lah emak ayah tu..
hihi..kau perli aku hape..
hahaha..berkaca mata cantik ar..

Asrul "iLham" Sany said...

beli ngan duit sendiri lagi rasa awesomeness

;D

Prince Halilintar said...

comeyyyyy..comeynyer...comel spec tu!hehe

sara zainol said...

lau awk xpakai spec lg cantek.. serius ! :)

bunbun said...

nicelaaaaaaaaaaah spec baru! lagi sesuai dgn muka. hehehe

sergeant keroro said...

hehe, dah lama tak tukar spek :P

khairul akmal azman said...

baru ada syok gune duit sendiri

Iffah Afeefah said...

byknye duit

ske2

beli spek gne duet sndiri gak

3 taun tak tkr2

tia @ Ini Kisah Tia said...

lagi cantik dari spek 1st .. huhu

Pesona Algebra said...

mmg pun , baru tau susah senang nk cari duit, baru kita akan hargai, huhuhh

syrupmasin said...

woot..woot spec baru tuh..bagus2 gune duet sendiri :)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Cantik spek baru..
betullah..beli guna duit sendiri mmg puashati..
sekurang2nye nmpk jugalah hasil titik peluh kita kan.. ;)

L said...

anda seorang yg pemarah?
http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/jangan-marah.html

i am S!L4H.. said...

pinjam spek. haha

Far8 budak baik said...

mmg tak pandai update lgi ker??
hahahaha =p

Sarah Mohd Saleh said...

yg sekarang lagi lawe dari yg dulu ;)

alif haris said...

wah wah :)
ade spek baru a die hehehe

.izzati liyana. said...

wa.. baguslah guna duit sendiri. mesti akan lebih menghargai. :)