Thursday, July 14, 2011

♥ harry potter ♥

it's time for harry potter ! weeeeeeeee~ bestnyer , harry potter kua lagi . aku ada follow cerita nie dari awal lagi . tak pernah miss pon ceritanya taw . cuma yang paling latest nie aku lom tengok ag . aku nak ajak si dia tengok bersama lar . itu pon lau dia tak buzy . lau dia buzy aku nak ajak orang lain . nk curang sekejap . hehehehehehehehehehehe . awk jangan marah yer ! ahaa . okei , kalau korang pon minat harry potter mesti korang perasan perbezaan perubahan gaya para pelakon dia kan . aku memang minat gler Daniel Radcliffe dengan Emma Watson tu . reyn , terima kasih lar atas gambar2 nie . billyinfo , sy pinjam taw  ! :D jom kita tengak transformasi mereka :




 August 23, 2000


 August 23, 2000


August 23, 2000


November 4, 2001


November 4, 2001


October 25, 2002


November 3, 2002


November 3, 2002


November 3, 2002


May 21, 2004


May 30, 2004


October 25, 2005


November 6, 2005


February 22, 2007


July 9, 2007


February 6, 2009


February 7, 2009


15 November 2010


24 June 2011


12 June 2011


7 July 2011


 10 July 2011

14 comments:

en_me said...

rajinnyer followw.. ehehe

gadisBunga said...

wah...sungguh jauh berubah...

Addin said...

wahh makin lama makin cantek ! ;)

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

makin dewasa makin cantik dan hensem..

BIG BOSS said...

haha. ni mcm projek kerja sains je. proses tumbesaran manusia. xD
btw,nice entry, mnarik!

shaFazie said...

sis pon ske tgk cte harry potter...heehehe

ABU said...

50 points for gryffindor..hahahaha

amir aizat said...

ohsem!

Qamaruls said...

haha saye tak minat cerita HP.
tapi minat Emma Watson jekk. hahah

YOUsoF said...

Dan yang penting Hermione (betul ke ejaan ni?) makin cun! ;D

Lily Suhaili said...

Emma Watsons Gorgeous ! <3

amirul.fareast512 said...

hahha , usha entry ni jap .. huhu

[sutera kasih] said...

semakin berubah kan..hehe tp horry potter ttp mantap !!

cek mona said...

dari comel2. bertukar ke ensem dan cantik. :))