Saturday, September 11, 2010

selamat hari lahir sayangku

10 sept :
selamat hari lahir syg..
tiada apa yg mmpuku berikan
hanya doa cinta n kasih syg yg aku berikan padamu
semoga dirimu sentiasa bahagia
dan sehat selalu
meski pom ak taw
kamu mudah jatuh saket..
tp ingatlah aku selalu berada di hatimu syg
kuatkn semangatmu..

sayang..
maapkn aku kerana membuatmu resah gelisah
dan perasaan rasa bersalah
menyelubungi dirimu itu
aku tidak sengaja membiarkan mu
menanti pggilan n msej drku

sayang...
jujur ku katakn aku merinduimu
mmg ade sedikit luka di hatiku kerana
kecewa tak dpt menyambut hari raya pertama
dan menyambut hari jadimu bersama-sama
seperti yg kita rncangkn bersama
tp... kita hnyalah mmpu merangcang
dan DIAlah yg menentukan segalanya.
maafkan jua diriku andai aku tidak membahagiaknmu
pada hari jadimu
dan aku jua akn sentiasa menantikankn
kehadiranmu..
ngat! kate nk mam lollipop tu sme2 (:



No comments: