Saturday, April 10, 2010

+ sudah la tu +

intan zaharah binti jumawan!!
aku la ni..hahaha.. aku nak tuka angin jp..senanyer dlm seminggu due nie aku ade mslh.. terlalu byk sgt masalah.. msalh pelajaran, peribadi dan keluarga.ta sume phm tntg mslah yg aku alami.tp an aku npk rileks jer.. aku cm ok jer.. aku pom plik gn aku nie taw ta.. aku rse cm org lain lak.. ukan per dlu aku nie seorg yg lemah.. lemah semangat.. alhamdulillah sejak aku da berusia 18 thun, aku mula mnjadi lebih matag ( mungkin lar ). aku tak lagi cm intan yg dlu.. intan yg lemah dan mudah di permainkn.. kire byk la dugaan yg aku tempuhi.. tp stiap dugaan menjadikn aku lbih matang.. mnjadikn aku insan yg berfikiran jauh. ramai org da bg byk nasihat kt aku. abes aku kne kaunseling gn kwn2..hahaa. siap ley hafal ag ayt2 deme tu..hak! pape pom thanx gk kt deme tu. bab tu lar, meskipom aku kecewa, aku ta lar menangis meraung n melalak cm org gler.. ta cm dlu. cm sengal jer aku dlu.. aku nie kuat nanes..tp skg aku ssh nak nanes.. aku tatw nper gn aku..hoho.. taper la. hope the new intan can be a good person for everyone.. k lar.. aku pom senanyer tatw nk ckp per.. mse ng update post nie aku nga ngantuk gler.. aku na bebel.. tp aku tatw nk bebel per.. sengal nyer cik.lily! :)


♥ cik.lily ♥
- 21 jan 92 -

1 comment:

tikosh said...

hai cik lily! sy cik daisy. awk nk kumbag or rame2 dtg la ke tman sye ye. hahahaa