Sunday, April 4, 2010

....DIA kekasihku
yang sentiasa menyayangi dan mencintai aku sepenuh hati


....DIA sahabatku
yang sentiasa bersamaku gelak ketawa menangis tanpa mengira waktu


....DIA musuhku
yang selalu aku buli dan kenakan smpai aku puas


....DIA bubuku
yg selalu aku cubit dan aku usik sesuka aty


....DIA abgku
yang sentiasa menasihati dan menegur jika ade slah kata dan kelakuan


....DIA DIA DIA
segalanya tentang dia


....dia segalanya bagiku
aku juga mencintainya sepenuh hati
insyaallah kalau jodoh itu bersama kami
kami ttp bersama
 yg mmpu kami lakukan
hanya berdoa 
 lakukan yang terbaik
dan jadi yg terbaik
 antara stu sama lain....




zainul amar zholkhornain
dak muncit yg plg musyuk masham stu dunie!
:))
semoga awk appy2 selalu gn sy taw..
maap kn sy klo ad slh silap
sy syg n cntekn awk sgt99!!



<33 z.a.i.z <33

No comments: